لینک تـــــوپ

سلام برو بچز

یادتونه گفته بودم   ۵ تا وبلاگ با اسم زهرا رخشور دارم؟

امروز اومدم یکیشو  بهتون معرفی کنم (این ششمیش هست فقط هم توش جکه )

http://www.zahra-raksho0or.persianblog.com

حالشو ببرین جوک هم براش بفرستین

بیرون از کلاس یا تو کلاس؟

سلام

امروز اومدم یه توصیه بهتون کنم یا بهتر بگم یه هشدار بهتون بدم!

تا حالا شده یکی تو کلاس اونقدر کرم طراوش کنه که بخواین بگین هوی معلم بندازش بیرون؟

برای من عکسش خیلی اتفاق افتاده !

اما نکته ای که می خواستم بهش اشاره کنم  از پند های یه خاطرست(البته ما خاطرش کردیم )

یه معلم ریاضی داریم خیلی شاسکول هست جاتون خالی من و سوسی(سکینه ) و بلی(بلقیس ) هم تا

دلتون بخوهد سر کلاسش اذیت میکنیم .

بر و بچز کلاس تازه این تیکه ی آقا بیرون بکنیدش رو تازه یاد گرفته بودن ! جاتون نه خالی  یه روز ما دیگه

داشتیم کلاس رو  میترکوندیم که صدای معلممون در اومد  که جونور ها من با شما چیکار کنم! آقا  چشمتون

روز بد نبینه اینو که گفت از همه طرف لاس همه داد زدن آقا بیرون بکنیدشون ! اونم دو دستی چسبید  که بله

شاگرد بی نظم رو باید بیرون از کلاس کرد ! جاتون نه خالی که تا آخر کلاس بحث بود که ما رو بیرون از

کلاس ........... یا تو کلاس ............

خداییش اگه نمیخواین مثله ما به سرتون بیاد عین آدم بشینین سر کلاس(حال کنین زی زی پند بهداشتی هم

میده )

رخشوریه رخت

سلام سلام

رفقا اومدم فقط اینو بهتون ابلاغ کنم و برم:

رخت میشوریم هوی رخت میشوریم

هیشکی نمیتونه مثه مو رخت بوشوره