زهرای خرابکار

بچه ها باز گند زدم


بازم شیرین کاری کردم


آشپزخونمون رو به طرز فجیعی منفجر کردم!


البته کارشناسان معتقداند این انفجار جواب به حملات تروریستی اخیر اروپا بوده

تابستون تمومید

 خوب دیگه مامان بازی بسه!بریم سراغ جغله بازی خودمون!


رفقا تابستون تمومید ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم باز مدرسه شروع شد آقا من نخوام درس بخونم باید کیو ببینم؟

درس بخونم مهندس بشم که چی؟برم سر ساختمون خاک بخورم؟یا کار گیر نیاد برم بنا بشم؟

درس بخونم برم دکتر بشم تا آرنج برم تو دل و روده مردم!یا واسه چندرغازدله دزدی کنم؟

درس بخونم وکیل بشم که برم تو دادگاه هرچی دغل بازی بلدم در بیارم تا یه آدم دزد یا یه عنصر مخرب اجتماعی رو فقط واسه پول ساپورت کنم؟

درس بخونم معلم بشم بعد از ساعت تدریس برم مسافرکشی یا واسه پول نمره بفروشم؟

درس بخونم بشم کارمند دولت بعد از ساعت کار کوپن بفروشم؟

خوب بابا درس نمیخونم!مگه مرض دارم؟ همین رخشوری خودم و میکنم هم آبرو منده هم بازارش خوبه!

وسط تابستون با توسری میفرستنمون مدرسه

بی وجدان ها! تیکه تیکه بشین الهی

شوخی شوخی جدی میشه!

 

آدمها کاملا شوخی به قورباغه ها سنگ میزنن اما اونا کاملا جدی میمیرن!


اینو من نگفته بودم ها یی دیگه گفته بوده