دوست گلم کیمیا

این ۳ تا پست آخر برای دوست گلم کیـمیـا جــــــــــــــــون بود
مرسی که این چرندهای منو میخونی عزیزم
نظرات 4 + ارسال نظر
کیمیا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:48 ق.ظ

سلام عزیز دلم. واقعا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم. درضمن اگه یک دفعه دیگه به چیزایی که نوشته بودی گفتی جفنگیات می کشمت. فهمییییددددی ی ی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهی فدات بشم اگه ادم فقط یه دوست مثل تو تو دنیا داشته باشه هیچ وقت و هیچ جا تنها نمیشه و در نمی مونه. تو عششششقققههههه منی و هیچ وقت حاضر نمیشم با تمام دنیا عوضت کنم عمرم. و اگه یه موقع خدای نکرده از دستت بدم مثل اینه که زندگیمو از دست دادم.
همیشه تو قلبم جا داری. با تمام وجودم و بیش از اون چیزی که فکر کنی دوست دارم.
می بوسمت
کیمیا

فدای تو بشم عزیزم
مرسی که همیشه به من لطف داری
امیدوارم همیشه اونی باشم که لیاقتتو داشته باشم عزیزم
خیلی دوست دارم میدونم میدونی گفتم که بقیه هم بدونن

مرد یخی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ق.ظ http://isis.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری
موفق باشید
مرد یخی

[ بدون نام ] شنبه 2 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:15 ب.ظ

salam webloge jalebi dashty dost daram ke bahatoon chat kona in id mane agar shod ba ham bechatim khili khosh hal misham:~~~ahoora_evil

فرشید دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ http://rosva.persianblog.com

خدا شانس بده

به جای شانس یه دوســت خوب بده هم بد نیست ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد