دوست گلم کیمیا

این ۳ تا پست آخر برای دوست گلم کیـمیـا جــــــــــــــــون بود
مرسی که این چرندهای منو میخونی عزیزم

بی تو مهتاب.....

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

 

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم

 

در نهانخانهء جانم گل یاد تو درخشید

 

باغ صد خاطره خندید

عطر صد خاطره پیچید

 

یادم آمد که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم

پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم

 

ساعتی بر لب آن جوی نشستیم

تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

من همه محو تماشای نگاهت

 

آسمان صاف و شب آرام

بخت خندان و زمان رام

 

خوشهء ماه فرو ریختی در آب

شاخه ها دست بر آورده به مهتاب

 

شب و صحرا و گل و سنگ

همه دل داده به آواز شباهنگ

 

یادم آمد تو به من گفتی:

« از این عشق حذر کن

لحظه ای چند بر این آب نظر کن

آب،آیینهء عشق گذران است

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است

باش فردا که دلت با دگران است

تا فراموش کنی،چندی از این شهر سفر کن»

 

با تو گفتم:

«حذر از عشق؟

ندانم

سفر از پیش تو؟

هرگز نتوانم

روز اول که دل من به تمنای تو پر زد

چون کبوتر لب بام تو نشستم

تو به من سنگ زدی، من نه رمیدم،نه گسستم

باز گفتم: که تو صیادی و من آهوی دشتم

تا به دام تو در افتم همه جا گشتم و گشتم

حذر از عشق ندانم

سفر از پیش تو هرگز نتوانم نتوانم.........»

 

اشکی از شاخه فرو ریخت

مرغ شب نالهء تلخی زد و بگریخت

اشک در چشم تو لرزید

ماه از عشق تو خندید

 

یادم آید دگر از او جوابی نشنیدم

پای در دامن اندوه کشیدم

نه گسستم نه رمیدم

رفت در ظلمت غم،آن شب و شب های دگر هم

نه گرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم

نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم

 

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم.....................

تنهایی

 

تنها بودن سخته اما میشه تحملش کرد چون اگه نمیشد حتما خدا یه جفت دیگه بهمون می چسبوند!

آدم میتونه تنها غصه بخوره درد بکشه و ضربه بخوره همه ما میتونیم این کار رو بکنیم! نگو نمیتونی چون من مطمئنم تو یکی طاقتشو داری

از کجا می دونم؟ خوب معلومه امتحانت کردم دیگه

تو مثل یه کوه قوی اولین ضربه زندگیتو تحمل کردی اصلا تو زندگیتو با یه ضربه شروع کردی!اون موقع هم تنها بودی یادته؟

هنوز هیچ کس رو نمیشناختی حتی خودتو! ولی بازم تحمل کردی بازم دوام آوردی

اما

آدم نمیتونه تنها بخنده شادی کنه و خوشحال باشه!تو هم نمیتونی نگو میتونم که من میشناسمت! یادته اولین بار که خندیدی دلیلش چی بود؟ نکنه به تنهاییت خندیدی؟ مسلما دلیلش این نبوده! حالا آخرین بارش چی؟بذار من بگم! یا با کسی بوده یا از کسی بوده یا یه خاطره از یه کسی بوده پس خودت ببین هیچ وقت نمیشه تنها خندید!

 

چی؟ تو تنهایی اما میخندی؟قسمت خندیدنش که هیچی اما قسمت تنهاییتو باور نمیکنم!حتما یا با کسی هستی یا کسی باهاته! که میتونی شاد باشی

 

پس با همه باش تا توی شاد و شادی ساز باشی و هر خنده ای روی هر لبی نشون از حضور تو باشه