از انجمن شعر و ادب با دخل و تصرف!!!!!!!

آقا امروز جو گرفتتم برم سراغ دوستی و انواعش مشکلی داری؟

دوستی  مثل خیلی چیزهای دیگه نوعها و ورژن ها و درجه های مختلفی داره که تا جایی که به ذهنم برسه براتون مینویسم

 

از ساده ترینش شروع میکنیم:

 

نوع اول:تیریپ لاو:

 

ورژن یک: هر دو تازه کار!

این مدل دوستیها خیلی کم پیش میاد ( چون تازه کار ها کم شده همه یه پا استادند ) هم طرف خرت میشه هم خر طرف میشی خلاصه یه مدتی خر تو خر میشه تا در طرف دوزاریشون میوفته که گوشهاشون بیش از حد داره دراز میشه در نتیجه بعد از 3 / 4 بار تو سر و کله هم زدن تموم میشه!

ورژن دو: یه تازه کار یه ماهر!

این مدل تو مایه های قبلی هست فقط یه فرقهای خیلی کوچیک داره طرفه تازه کار که احتمالا  قسمت مونث ماجراست بار اولشه اما اون طرف اوصولا یه 10/12 تا تیریپ لاو ورژن اول داشته و حسابی به چم و خم مخ زنی( ببخشید راه ) وارده. سرتون رو درد نیارم که بعد از کمتر از دو ماه تا قبل از اینکه دماغ پسره بخوره به شیشه ماشین( تلمیح به داستان پینوکیو)دختره بعد از یه شکست عشقی!!!! خودش میشه یه پا استاد تیریپ لاوشون رو تعطیل میکنن میرن سراغ مدلهای جدید .

 

نوع دوم:تیریپ متمدن(روشنفکری)

تو این تیریپ که مال 20 به بالاست دو طرف انتظار دارن خر کسی نشن اما تو دلشون زور میزنن طرف خرشون بشه! اوصولا هیچ کودوم هم موفق نمیشن بعد از یه ماه کم کم ول میکنن میرن پی کارشون صداشو هم درنمیارن انگار چیزی شروع نشده که بخواد تموم بشه ( این مدل دوستیها خوبه برای آنتراک بین تیریپ های لاو)

 

نوع سوم: خواهر برادری

بابا نخندین خودم هم میدونم جفنگه اما چه کنیم که بعضیها فکر میکنن هست(چون مجبورن اینجوری فکر کنن چرا؟ الان میگم خدمتتون!)

تو این تیریپ دونفر هم خودشون رو خر میبنن هم طرف رو این مدل یه چیزی بین ورژن اول لاو و روشنفکری هست با این تفاوت که نمیخوان اسمش رو لاو بذارن البته بگم این دوستیها اصلا خواهر برادرانه نیست یکم فکر کن روش ببین اصلا جور در نمیاد یه چیزی مثل کمونیست اسلامی هست دو تا چیز متضاد!

خلاصه اینجور دوستی ها آخرش میخوره تو سیستم لاو و با یک تراژدی! بهم میخوره

 

نوع چهارم: تیریپ اکیپی

این تیریپ اوصولا توی اجتماعات مختلط مثل دانشگاهی ، کلاس مختلطی(حالا هر چی باشه!) مهمونی ، شبکه مافیایی! خلاصه هر چیزی که یه تعداد دختر باشن و یه تعداد پسر شکل میگیره

اول دخترا با دخترا و پسرا با سرا با هم صمیمی میشن بعد کم کم غرب زدگی میشه تعدادی از برادرا میرن با تعدادی خواهرا لاو میشن اینجوری که با 4 / 3 تا دعوا و تو سر و کله هم زدن لاورها گند میشه به اکیپ!

 

نوع پنجم: دوستی معقول!

این تیریپ از همه پایدارتر چرا؟ چون دو طرف میدونن کسی خر کسی نیست فقط همدیگر  رو  تحمل میکنن با هم مهمونی میرن پسر جلو دوستهاش با جی افش افه میذاره دختره هم کلاس بی افش و میذاره تو این دوستی دو طرف مجازن برای میان برنامه و خلی نبودن عرصه!!! با 8/7 تا آدم دیگه هم باشن به طرف هم هیچ ربطی نداره!البته برای اینکه خیلی ضایع نشه مثلا اون یکی نمیدونه البته برای اینکه پیش هم خندشون نگیره به هم نمیگن!

 

بازم بگم؟ یعنی بقیشو خودتون نمیدونین؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شازده خانوم پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ق.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

فقط ۵ دقیقه به عنوان وبلاگت خند یدم.جالب بود

ممنونم شازده خانم نوشتم که بخندین :دی

سید پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:39 ق.ظ http://METAFIZIK.BLOGFA.COM

سلام جالبه وخیلی آموزنده

مرسی سید هرچی باشه به پایه متافیزیک شما نمیرسه!

یاسر پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ب.ظ

سلام خوب بود ولی مطلب اصلی عشق و حالش رو ننوشتی.سانسور زیر ۱۸ +

از اون لحاظ!!!!!

امیر پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ب.ظ http://amir-hacker.mihanblog.com

khaste nabashi web lage khoobi dari vali chera oomadi tooie blogsky bia mihanblog ham ghashang tare ham emkanatesh bishtare

امیر جان مرسی حتما یه سری بهش میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد