تابستون تمومید

 خوب دیگه مامان بازی بسه!بریم سراغ جغله بازی خودمون!


رفقا تابستون تمومید ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم باز مدرسه شروع شد آقا من نخوام درس بخونم باید کیو ببینم؟

درس بخونم مهندس بشم که چی؟برم سر ساختمون خاک بخورم؟یا کار گیر نیاد برم بنا بشم؟

درس بخونم برم دکتر بشم تا آرنج برم تو دل و روده مردم!یا واسه چندرغازدله دزدی کنم؟

درس بخونم وکیل بشم که برم تو دادگاه هرچی دغل بازی بلدم در بیارم تا یه آدم دزد یا یه عنصر مخرب اجتماعی رو فقط واسه پول ساپورت کنم؟

درس بخونم معلم بشم بعد از ساعت تدریس برم مسافرکشی یا واسه پول نمره بفروشم؟

درس بخونم بشم کارمند دولت بعد از ساعت کار کوپن بفروشم؟

خوب بابا درس نمیخونم!مگه مرض دارم؟ همین رخشوری خودم و میکنم هم آبرو منده هم بازارش خوبه!

وسط تابستون با توسری میفرستنمون مدرسه

بی وجدان ها! تیکه تیکه بشین الهی

نظرات 5 + ارسال نظر
خاطره چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ http://khaterehkh.bogsky.com

نه زهرا جونم میدونی دانشگاه رفتن فقط برای درس خواندن و مدرک گرفتن نیست (حداقل من دلیل دیگه ای داشتم) توی اجتماع بودن با افراد مختلف برخورد کردن آدمها رو شناختن....نمیدونم شاید من اشتباه میکنم

خاطره جون کاش دانشجو بودیم ما محصلیم خانومی!

[ بدون نام ] یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ب.ظ

بهاره یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ب.ظ

man migam age naram madrese too khoone hamash hoselam sar mire dar natije ba hameye khefatesh miram

بهاره جون با اینکه خیلی میخوامت اما تو نتیجه نگیر بسپار به بزرگترها

منسون دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:15 ب.ظ

گفتین بزرگترا گفتم بیام نظر بدم!! زهرا جان میگی میری همون رخشوری خودتو میکنی ولی بازم رختای مردم رو با پارتی بازی واسه یه قرون بیشتر از تو صف میاری بیرون!همین رختای من الان ۳ ماهه تو نوبته هنوزم هیچی! در نتیجه به نظر من اصلا بیخیال زندگی شو! (;

underglass پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ب.ظ http://underglass.persianblog.com

من که ترجیح میدم هر روزم اینجوری باشه ! صبح زود ساعت ۱! بیدار شم . برم حموم ساعت ۲ نهار تا ساعت۱۲ رمان بخونم آهنگ گوش بدم تلویزیون کمی شوخی اینترنت و .. تا بشه ساعت ۴ صبح بخوابم فردا صبح ساعت ۱ بیدار شم !‌
ولی اینجوری که پیش میره فکر کنم جغد شدم :d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد